Sobota, 19 Sierpień 2017 roku
imieniny obchodzą: Konstancja, Emilia, Julian
Wyszukiwarka
Szukaj w opisach:
Tylko dostępne:
Wyszukiwanie zaawansowane »
Producenci
Promocja dnia
Dior
Dior - Dior Addict Lipcolor - Promocja 2014 - minus 40%!!!
Nr ref.
75,00 zł   125,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Lipstick - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Lipstick - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Maxi Shine - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Maxi Shine - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Extreme - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - KissKiss Extreme - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
83,40 zł   139,00 zł
Guerlain
Guerlain - Ombre Eclat Duo & Liner - Promocja 2014 - minus 35%!!!
Nr ref. 040250
135,85 zł   209,00 zł
Guerlain
Guerlain - Ombre Eclat Duo & Liner - Promocja 2014 - minus 35%!!!
Nr ref. 040250
135,85 zł   209,00 zł
Lancome
Lancome - Juicy Tubes Plump - Promocja 2014 - minus 24%!!!
Nr ref. 401201
75,24 zł   99,00 zł
Dior
Dior - Rouge Dior - Promocja 2016 - minus 42%!!!
Nr ref.
72,50 zł   125,00 zł
Dior
Dior - Dior Vernis - Promocja 2014 - minus 50%!!!
Nr ref.
45,00 zł   90,00 zł
Dior
Dior - Pro Cheeks - Promocja 2017 - minus 40%!!!
Nr ref.
90,00 zł   150,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Color Saver Line-Włosy normalne,farbowane
Nr ref. 81067114
52,80 zł   88,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Remove Line - Przeciw łupieżowi
Nr ref. 1905566
54,00 zł   90,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Remove Line - Przeciw łupieżowi
Nr ref. 1905326
34,80 zł   58,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Specialist Line - Produkty specjalne
Nr ref. 1906864
84,60 zł   141,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Specialist Line - Produkty specjalne
Nr ref. 1905563
120,00 zł   200,00 zł
Dior
Dior - 1 Couleur - Promocja 2014 - minus 40%!!!
Nr ref.
72,00 zł   120,00 zł
Więcej»
Promocje
Guerlain
Guerlain - Blush Duo
Nr ref. 041246
176,00 zł   207,00 zł
Davidoff
Davidoff - Echo Woman - Promocja 2016 - minus 30%!!!
Nr ref. 081001
196,00 zł   280,00 zł
Juvena
Juvena - Skin Regenerate - Regeneracja i odnowa - Promocja 2017
Nr ref. 74216
199,00 zł   319,00 zł
Juvena
Juvena - Skin Regenerate - Regeneracja i odnowa - Promocja 2017
Nr ref. 74214
199,00 zł   405,00 zł
Juvena
Juvena - Skin Rejuvenate - Odmładzanie i udoskonalanie: Odżywianie
Nr ref. 75088
178,00 zł   315,00 zł
Juvena
Juvena - Prevent & Optimize-Zapobieganie i optymalizowanie-Promocja2017
Nr ref. 72906
178,00 zł   295,00 zł
Juvena
Juvena - Skin Specialists - Pielęgnacja specjalistyczna - Promocja 2017
Nr ref. 74218
178,00 zł   315,00 zł
Puma
Puma - I'm Going Man- Promocja 2017 - minus 35%!!!
Nr ref. 82404918
40,95 zł   63,00 zł
Madara
Madara - EcoBody - Cleanse - Pielęgnacja ciała - Oczyszczanie
Nr ref. 82015
27,50 zł   38,90 zł
Lacoste
Lacoste - Love of Pink
Nr ref. 81109461
240,00 zł   321,00 zł
Givenchy
Givenchy - Gloss Interdit - Promocja 2017 - minus 35%!!!
Nr ref. P084231
83,85 zł   129,00 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - With Shea Butter - Linia z Masłem Karite
Nr ref. 4004
23,92 zł   29,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - With Shea Butter - Linia z Masłem Karite
Nr ref. 4003
39,92 zł   49,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - With Olive Oil - Linia z oliwą z oliwek
Nr ref. 030007
47,92 zł   59,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - With Olive Oil - Linia z oliwą z oliwek
Nr ref. 030001
23,92 zł   29,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - Shampooing Soin - Certyfikat Ecocert i Bio
Nr ref. 008029
23,60 zł   29,50 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - Shampooing Soin - Certyfikat Ecocert i Bio
Nr ref. 008036
23,60 zł   29,50 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - Naturally Gentle - Douche Creme Extra Douce- Żele pod prysznic
Nr ref. 7053
20,72 zł   25,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - Naturally Gentle - Douche Creme Extra Douce- Żele pod prysznic
Nr ref. 7039
20,72 zł   25,90 zł
Le Petit Olivier en Provence
Le Petit Olivier en Provence - A l'Extrait de Gelle Royale Regenerante-Certyfikat Ecocert i Bio
Nr ref. 007541
22,32 zł   27,90 zł
Więcej»
Nowości
Więcej»
Sklep » Lancome
Opis producenta
Pokaż/ukryj
"Perfumy to prestiż, kwiatek w butonierce. Kosmetyki to nasz chleb codzienny".
Armand Petitjean

Armand Petitjean, założyciel imperium kosmetycznego Lancome, urodził się 20 maja 1886 r. w Saint-Loup-sur-Semouse we Francji. W młodości wraz z braćmi wyjechał do Ameryki Południowej gdzie wspólnie prowadzili firmę sprzedającą europejskie towary - szampany, perfumy, wyroby tekstylne, silniki do pociągów.
Podczas I wojny światowej powrócił do Francji i zaciągnął się do wojska. Powierzono mu specjalną misję nakłonienia krajów Ameryki Południowej do udziału w wojnie po stronie aliantów.
W roku 1917 wraz z ambasadorami Brazylii i Chile odbył podróż po Francji by przekonać ich, że jest ona kolebką cywilizacji i pokazać im kulturę francuską. Brazylia i Chile zdecydowały się walczyć w obronie Francji. Za zasługi po wojnie zaoferowano mu stanowisko ambasadora Francji w Brazylii lub Ministra Propagandy w rządzie Clemenceau. Jednak Armand Petitjean odmówił.

Wkrótce jednak zajął się propagandą w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu. Propagował wiarę w założoną przez siebie firmę kosmetyczną o nazwie Lancome. Wcześniej jednak został uczniem jednego z pierwszych wielkich twórców perfum XX w. Francoisa Coty. Ten geniusz i talent przedsiębiorczy przybył do Paryża we wczesnym dzieciństwie. Początkowo zajmował się handlem strusimi piórami, którymi możni ozdabiali wówczas podłogi. Gdy pewnego razu podpatrzył jak jego sąsiad komponuje wody toaletowe zrozumiał, że on także może produkować swoje własne i sprzedawać je w ozdobnych flakonach. Wyjechał do Grasse gdzie przez 2 lata uczył się hodowli, zbierania płatków róż oraz uzyskiwania z nich czystego absolutu techniką nawaniania.

Po dziś dzień kwiaty zbiera się ręcznie gdy są w pełni rozwinięte, gdyż wtedy zawierają największą ilość olejku. Jego jakość uzależniona jest od fazy rozwoju kwiatu, pogody i pory dnia. Następnie poddaje się je wielu skomplikowanym zabiegom by nie utracić żadnej z 300 substancji aromatycznych składających się na woń olejku różanego. Dziś nawanianie na zimno czy gorąco zastąpiono nowocześniejszymi technikami destylacji i ekstrakcji. Z pewnością nie łatwe to zadanie albowiem kilogram różanej esencji otrzymuje się z 5 ton płatków róży majowej.

Po powrocie do Paryża, za pieniądze dziadka, otworzył swój pierwszy sklep przy Rue de la Boetie. Na początku XX w. perfumy sprzedawano jak leki w zwykłych szklanych fiolkach, które od pojemników chemicznych różniły się jedynie barwnymi etykietami. Tylko bogate damy przelewały je do ozdobnych, drogocennych buteleczek ozdabiających ich toaletki. Francois Coty jako pierwszy składa zamówienie w fabryce swego przyjaciela jubilera, mistrza secesji i art deco Rene Lalique"a na piękne i niedrogie flakony. Odtąd każdy zapach ma mieć swój własny specjalnie zaprojektowaną buteleczkę.

Pewnego dnia Francois Coty przypadkiem tłucze jeden z kryształowych flakonów projektu Rene Lalique, w której sprzedawał swe różane perfumy. Ich upajający zapach unosi się w całej okolicy dzięki czemu perfumeria zaczyna mieć coraz więcej klientów. Po trzech latach było go już stać na przeprowadzkę na znacznie bardziej prestiżową Bois de Bologne, gdzie do dziś mieści się fabryka Coty. Tam właśnie Armand Petitjean uczył się jak tworzyć i sprzedawać perfumy.

  • 21 lutego 1935 r. Armand Petitjean i grupa jego partnerów biznesowych (m.in. bracia d'Ornano, Pierre Velon, Georges Delhomme) ogłosili powstanie nowej firmy, której nazwa wywodziła się od średniowiecznego zamku Lancosome leżącego we francuskim regionie 1000 jezior. Jako, że w nazwie tej "s" było nieme łatwo było zmienić pisownię na Lancome dodając nad "o" francuski akcent circonflexe. Marka ta miała wówczas trzy symbole. Róża symbolizowała zapachy, lotos produkty pielęgnacyjne a cherubinek kosmetyki kolorowe.

    Pierwszy butik otwarty w czerwcu tego samego roku w Paryżu przy Rue du Faubourg St. Honore oferował produkty wyprodukowane w fabryce w Coubervoie.
    Były to : perfumy, wody kolońskie, szminki oraz puder "Conquete". Puder ten, jak sam pisał o nim Petitjean, był demonstrancją jego własnej siły woli. Symbolem, który umożliwił jego firmie podbicie rynków światowych i ustalenie właściwej reputacji. Kosmetyki te firma Lancome zaprezentowała na Targach Światowych w Brukseli zdobywając złoty medal i dyplom honoris causa. Wkrótce zaczęły napływać zamówienia z Oslo, Bogoty, Szanghaju, Algieru ... . Popiersie Wenus w witrynie sklepowej sygnalizować miało, że w danym salonie można kupić produkty Lancome.

    Podczas II wojny światowej w fabryce w Courbevoile zaczęło brakować surowców do produkcji kosmetyków i perfum. Petijean postanowił więc wykorzystać posiadany potencjał w inny sposób. Zaczął wydawać "Les Cahiers de Lancome" by uczyć kobiety jak być pięknymi. Stworzył też Ecole Lancome, która szkoliła techniciennes - ambasadorki jego firmy. 9 lutego 1942 r. rozpoczęły się w niej pierwsze zajęcia z anatomii, fizjologii, chemii kosmetyków, masażu (le massage a sec), rysunku, modelingu, technik sprzedaży oraz komponowania perfum. Ten ostatni moduł prowadzony był osobiście przez Armanda Petijeana - ucznia samego mistrza Francoisa Coty. Wspominając te czasy tak pisał o nim: "Coty był architektem. Przed swym chateau w Montbazon miał taras, który dawał takie same wrażenie jak jego zapachy. Był solidny, wyrazisty i wspaniały. W jego mniemaniu pokój gościnny nie mógł mieć innego kształtu niż okrągły czy owalny. Galerie musiały być pokaźne. Jego zapachy rozchodziły się właśnie wzdłuż takich linii."

    Podobnie jak Francois Coty Armand Petitjean był miłośnikiem róż. Hodował je w Ville d'Avray. Od pierwszego dnia istnienia firmy róża była symbolem zapachów jego firmy. Różane nuty zapachowe pojawiają się zresztą w dwóch z trzech pierwszych kompozycji zapachowych Petitjeana - "Tendres Nuits" i "Conquete". Potem firma wypuszcza na rynek "Tropiques", "Kypre" i "Bocages". Podobnie jak mistrz Francois Coty Petitjean sprzedawał swe zapachy w artystycznych flakonach. Początkowo ich twórcą był George Delhomme. Później tworzyli je także Marc Lalique, Jean Sala i Serge Mansau.

  • W 1957 r. powstają perfumy "Envol" łączące w sobie nuty róży i jaśminu. Sprzedawane są w buteleczce w kształcie pączka róży. Siedem lat później róża staje się oficjalnym symbolem marki Lancome. Pojawia się zarówno w reklamach jak i na opakowaniach produktów Lancome. Początkowo była to okrągła róża z wygiętą łodyżką wywodząca swój rodowód z dzieł belgijskiego malarza Redoute'a. 10 lat później róża - symbol firmy traci swe listki.
  • W roku 1996 róża rozkwita wieloma kolorami w zależności od rodzaju produktu. Biała pojawia się na produktach do pielęgnacji twarzy, produkty do makijażu zostały oznaczone różą czerwoną lub purpurową, zaś produkty do ochrony przeciwsłonecznej róża herbacianą. W roku 2000 nastąpiła prawdziwa rewolucja. Róża stała się prawdziwym medium komunikacyjnym firmy. Zmienia swój wizerunek w każdej kampanii reklamowej.
  • W roku 1971 Lancome wprowadza na rynek swój drugi zapach wzbogacony jaśminem i różą o nazwie "Sikkim". "O Intense" pachnące różanym absolutem pojawiają się na rynku w roku 1987. Trzy lata później Sophie Grojsman komponuje "Tresor", w którym dominują różane akordy. Dla upamiętnienia roku 2000 na bazie najznamienitszych różanych absolutów powstaje "2000 et Une Rose".
  • Istnieje i prawdziwa róża Lancome. Została stworzona w roku 1973 przez rodzinę Delbard. Jest to róża w kolorze jasnej fuksji z wydłużoną cylindryczną główką.

    Każdy z zapachów Lancome to historia czarującej kobiety i kwiatów zamkniętych we wspaniałych, ozdobnych flakonikach. Zapachy dla kobiety to jej marka, imtymne odbicie jej osobowości. Pozostałe kreacje zapachowe Lancome to : Peut-etre (1937), Marrakech (1947), Tresor, Magie (1952), Fleches d'Or (1957), Climat (1967), Balafre (1968), O de Lancome (1969), Magie Noire (1978), Trophee Lancome (1982), Sagamore (1986), Poeme ( 1995), O Oui! (1999), Miracle (2000), Miracle Homme (2001), Connexion, Miracle Homme Aquatonic, Attraction (2003).

    "Rose de France" to pierwsza szminka, która nie wysusza ust. Wzbogacona zapachem róży bułgarskiej sprzedaje się znakomicie aż do wczesnych lat pięćdziesiątych będących wyjątkowo szczęśliwym okresem w życiu Petitjean"a. Wraz z rodziną mieszkał on wówczas w willi Les Vallieres otoczonej wspaniałym różanym ogrodem z jednym z największych miłorzębów we Francji. Jego żona Nelli, pasjonatka hodowli orchdei, codziennie układała wspaniałe bukiety kwiatowe zdobiące tę posiadłość. Każdej niedzieli wydawała obiady dla 3 honorowych gości i 15 członków rodziny ( w tym siedmiorga ich potomstwa). Co roku kierownictwo firmy bawiło się na balu noworocznym w Plaza Athenee. Petijean uwielbiał tańce, a szczególnie walca i tango. Często można go było spotkać w tak znanych restauracjach jak Maxim, Lucas Carton czy Laperouse, gdzie jadał lunche ze swymi techniciennes. To właśnie dzięki tym ambasadorkom jego firma staje się rozpoznawalna na całym świecie.
    - W Moskwie jego przedstawicielką była Nina Gaucher,
    - w Ameryce Środkowej Cecile Cristofini,
    - w Nowym Jorku Simone de Reyssi ... .
    Z każdego zakątka świata codziennie napływały raporty adresowane do "Monsieur P.".

  • W 1955 r. produkty Lancome były obecne na 98 rynkach światowych. Firma miała wówczas 9 oddziałów i była reprezentowana przez 33 pełnomocników generalnych. Armand Petitjean zbudował wielkie imperium kosmetyczne. Zyskał też przydomek - Armand Wielki. Niestety dobra passa wkrótce się kończy. W tym samym roku umiera jego żona. Wkrótce jego wnuk, Jean-Claude, przygotowywany na jego następcę decyduje się na karierę nie związaną z rodzinną firmą. Wielki Armand pozostaje jednak nadal aktywny. Na rynku pojawia się linia "Oceane" oparta na czystej wodzie morskiej wzbogaconej algami i oligoelementami, dla której opakowania stworzył Georges Delhomme. Wprowadza też nowy system klasyfikacji skóry z podziałem na 5 typów. Gdy pokazano mu jednorazowe opakowania na szminki wykrzyknął: "Żadna szanująca się kobieta nawet nie włoży tego koszmaru do swej torebki !". W jego głowie rodzi się następna idea. Ozdobne, pełne ornamentów, pozłacane puderniczki i opakowania na szminki produkowane w firmowych pracowniach jubilerskich w Cran-Gevier. Petitjean uważał, że cacka te winny wyróżniać elegancką kobietę tak jak jej kolczyki czy bransoletki.

    Na kupionej na początku lat pięćdziesiątych ziemi w Chevilly-Larue powstaje fabryka. Inwestycja ta pochłania miliony franków.

  • W roku 1961 sytuacja finansowa firmy staje się krytyczna. W roku 1961 Armand - Marcel Petitjean zastępuje swego ojca na stanowisku dyrektora zarządzającego firmy.
  • 20 czerwca 1962 r. w Chevilly otwarto nową fabrykę kosmetyków Lancome zwaną Versailles de la Parfumerie. Do firmy napływają olbrzymie zamówienia z całego świata. Okazują się jednak niewystarczające by spłacić zaciągnięte długi i sfinansować dalszy rozwój firmy.
  • W roku 1964, po długich negocjacjach firma za sprawą Francoisa Dalle zostaje kupiona przez francuski koncern L'Oreal, którego własnością jest do dnia dzisiejszego. Lancome była pierwszą firmą kosmetyczną, która promowała także wartości kulturowe. Jej hasło reklamowe : "Francja ma słowo na określenie piękna : Lancome" znane jest na całym świecie.
  • W roku 1970 produkcja zostaje przeniesiona do Caudry. Cztery lata później Lancome wchodzi rynek amerykański. Następna dekada przynosi podbój rynku azjatyckiego.

    Dziś Lancome jest czołowa francuską luksusowa marką obecną w ponad 163 krajach świata, której działalność skupia się na 6 strategicznych dziedzinach : zapachy, pielęgnacja skóry i kosmetyki przeciwsłoneczne, pielęgnacja włosów, makijaż, kosmetyki dla mężczyzn. Wartości jakie niesie z sobą kultura francuska, francuskie pojęcie elegancji i piękna nadal leżą u podstaw osobowości tej marki.

    "Piękno jest różą, poprzez którą Lancome ma nadzieję podarować go światu", tak brzmi najnowsze hasło reklamowe firmy.
    Kwiaty są piękne i zmysłowe. Jak kobiety. A muzy Lancome są jak najwspanialsze kwiaty. Pełne harmonii, witalności, wrażliwości, tajemniczości, odwagi i miłości do życia.

  • W latach 1983 - 1995 muzą firmy była Isabella Rosselini - kobieta o wysublimowanej urodzie, pełna życia, inteligencji i odwagi. Pracująca, kochająca, pełna humoru i gracji.
  • Gwiazdą kampanii reklamowej "Poeme" w latach 1995 - 2000 była Juliette Binoche. Christiana Reali, aktorka teatralna i filmowa, brała udział w kampaniach kosmetyków kolorowych. Reklama różu IDOLE uczyniła z niej gwiazdę. Ines Sastre, aktorka i modelka, łagodna, lecz nieujarzmiona stała się uosobieniem kobiety Tresor. Twarz atrakcyjnej, świeżej i spontanicznej Marie Gillain pojawiła się w kampanii reklamowej "O! Oui". Pełna zewnętrznego piękna i duchowości, elegancka, inteligentna Uma Thurman uosabia "Miracle". Do kampanii reklamowej szminek JUICY ROGUE swej twarzy użyczyła Elizabeth Jagger.

    Dla firmy Lancome wiara w piękno to przede wszystkim zrozumienie potrzeb wszystkich kobiet niezależnie od wieku czy rodzaju cery oraz opracowywanie dla nich bezpiecznych, skutecznych produktów o wysokiej jakości dzięki, którym kobiety mogą być piękne w każdym wieku i pod każdą szerokością geograficzną.

    "Perfumy to prestiż, kwiatek w butonierce. A kosmetyki to nasz chleb codzienny", mawiał Armand Petitjean. Chcąc przedefiniować pojęcie piękna zwrócił się ku nauce. Doktor Medynski, profesor weterynarii w Maisons-Alfort, odkrył właśnie jak można stabilizować końskie serum. Wraz z chemikiem Pierrem Velonem opracowali dla Petitjean"a recepturę kremu, który nie tylko zawierał naturalne odżywcze i regenerujące serum, ale także aktywne składniki oparte na bazie protein i witamin. Tak powstał krem "La Nutrix", który Lancome sprzedaje nieprzerwanie od roku 1936. W latach pięćdziesiątych brytyjski Minister Obrony polecał go nawet jako jedyne znane remedium na poparzenia po wybuchu nuklearnym ... .

  • Dziś Lancome jest jedną ze strategicznych marek koncernu L'Oreal dysponującego potężnym Działem Zaawansowanych Badań Naukowych opracowującego m.in. własne cząstki dla wszystkich strategicznych dziedzin swej działalności. Od lat naukowcy z laboratoriów Lancome wiodą prym w opracowywaniu najskuteczniejszych strategii w walce z oznakami starzenia. W roku 1986 w produktach Lancome pojawiają się niosomy™. Są to pęcherzyki lipidowe mające kształt kuleczek o średnicy od 25 do 5000 nm. Pojedyncza warstwa lipidowa tworząca ich ściankę zbudowana jest z dwóch lub trzech elementów, a mianowicie fosfolipidu, steroidu i substancji amfofilowej. Wnętrze pęcherzyka wypełnia roztwór wodny. Substancje aktywne, w zależności od swoich właściwości fizykochemicznych, mogą być weń wbudowywane. Te hydrofobowe wbudowuje się w ich błony, natomiast substancje hydrofilowe w postaci wodnego roztworu umieszcza się w kompartmencie wodnym. Te łatwo przyswajalne przez organizm pęcherzyki lipidowe stanowią nie tylko nośniki substancji aktywnych na drodze endocytozy, adsorpcji, fuzji i przenikania przez pory w błonie komórkowej, ale chronią je także przed destrukcyjnym działaniem enzymów.
  • W ciągu następnych lat zespoły badawcze Lancome przy wykorzystaniu nanotechnologii stworzyły wiele nowych cząstek. W kremach PRIMORDIALE (1995) i IMPACTIVE (2002) pojawiły się cząstki zwane nanokapsułami™. W linii RE-SOURCE (1996) zastosowano nanoemulsję TM zaś w NUTRISOURCE (1996) oleosomy™. VITABOLIC (1998) zawiera glikowektory™ a HYDRAZEN do cery bardzo suchej (2002) Nutri-sfery™.

    Nanokasuły Lycopene, wyciąg roślinny Biodefensine i innowacyjna technologia Soft Skin zastosowane w linii IMPACTIVE dają efekt wygładzonej, nawilżonej i wzmocnionej skóry. Nanokapsułę czystej witaminy E w połączeniu z wyciągiem z Helianthusa i intensywnym kompleksem wygładzającym zastosowano w intensywnie odmładzającym kremie PRIMORDIALE INTENSE. Witamina E wychwytuje jednak wolne rodniki dopiero wtedy, gdy dotrą one do wnętrza komórek. Polifenole są znacznie szybsze i dziesięć tysięcy razy skuteczniejsze. Dlatego właśnie naukowcy Lancome stworzyli na bazie polifenoli ze skórek i szypułek białych winogron oraz olejów z tych owoców linię VINELIFT. HYDRA ZEN to pierwszy krem wykorzystujący odkrycia Lancome w dziedzinie neurobiologii. Dzięki łagodzącemu kompleksowi Acticalm posiada właściwości przeciwstresowe i uspokajające. Ostatnio badania prowadzone w jednym z centrów badawczych firmy pokazały, że kobiety otoczone mieszanką aromatów róż, frezji i drzewa sandałowego mniej napinają mięśnie twarzy niż te otoczone innymi zapachami. Takiej właśnie kompozycji użyto dla wzmocnienia działania substancji aktywnych w kremie przeciwzmarszczkowym redukującym zmarszczki mimiczne RESOLUTION D-CONTRAXOL. Zawarte w nim specjalne mikrowłókna (16 km w każdym słoiczku) tworzą na powierzchni skóry mikroskopijną siateczkę tuszującą wszelkie nierówności, a nanocząsteczki witaminy A dają długotrwały efekt regeneracyjny. PRIMORDIALE OPTIMUM to krem nawilżający, który chroni cerę nie tylko przed słońcem i wolnymi rodnikami. Zawarta w nim formuła Skinfibre tworzy barierę izolacyjną przed zmianami temperatury.

  • Co roku firma opracowuje, testuje i wprowadza na rynek nowe rozwiązania w dziedzinie kosmetologii. Te innowacje, będące największa siłą firmy, to nie tylko nowe receptury, ale także nowe postacie produktów. I tak linie ABSOLUE, PRIMORDIALE, HYDRA ZEN, VINELIFT czy IMACTIVE pojawiły się na rynku zarówno w postaci delikatnego kremu (do cery normalnej i suchej) jak fluidu (do cery normalnej i mieszanej). Różniąc się konsystencją różnią się i skutecznością. Konsystencja kremu pozwala na wmasowanie go w twarz dzięki czemu skóra szybciej wchłania aktywne składniki. Fluid zaś, choć skomponowany na bazie tłuszczowej, jest na tyle lekki, że nie obciąża i nie natłuszcza nadmiernie skóry.

    Podobnie jak naukowcy pracujący nad najnowocześniejszymi technologiami informatycznymi badacze z laboratoriów Lancome znaleźli swą inspirację w naturze. Od kilkunastu lat prowadzą badania nad biomimetyzmem, czyli biotechnologicznym odtwarzaniem składników identycznych z tymi, których wraz z upływem czasu zaczyna brakować skórze.

    Uroda we francuskim stylu to to, co Lancôme proponuje swym klientkom. Pewnego razu Armand Petitjean zapytany dlaczego stworzył Lancome odpowiedział : "Ponieważ rynek kosmetyków był kontrolowany przez dwie amerykańskie firmy. Uważałem, ze francuska marka winna działać na równi z nimi".


  • Sortuj wg producenta  Sortuj rosnąco - Sortuj malejąco Sortuj wg linii  Sortuj rosnąco - Sortuj malejącoSortuj wg ceny  Sortuj rosnąco - Sortuj malejąco

    Lancome

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej
    Absolue Premium ßx' Absolute Replenishing Cream SPF 15 - Krem przeciwzmarszczkowy na dzień 50ml
    CENA: 610,00 zł 1 x 'Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej' zamów

    Lancome

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej
    Premium ßx Absolute Replenishing Eye Cream - Krem pod oczy 15ml
    CENA: 375,00 zł 1 x 'Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej' zamów

    Lancome

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej

    Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej
    Premium ßx' Absolute Night Recovery Cream - Krem przeciwzmarszczkowy na noc 75ml
    CENA: 650,00 zł 1 x 'Absolue - Globalna pielęgnacja skóry dojrzałej' zamów

    Lancome

    Absolue Precious Cells®

    Absolue Precious Cells®
    Absolue Precious Cells Concentrate/Soin Régénératif Magistral - Kuracja regenerująca 50ml
    CENA: 780,00 zł 1 x 'Absolue Precious Cells®' zamów

    Lancome

    Absolue Precious Cells®

    Absolue Precious Cells®
    Advanced Regenerating and Replenishing Cream SPF 15/Crème Régénérative et Reconstituante Profonde IP 15 - Krem na dzień 50ml
    CENA: 680,00 zł 1 x 'Absolue Precious Cells® ' zamów

    Lancome

    Absolue Precious Cells®

    Absolue Precious Cells®
    Advanced Regenerating and Replenishing Eye Cream/Yeux Crème Régénérative et Reconstituante Profonde - Krem pod oczy 15ml
    CENA: 385,00 zł 1 x 'Absolue Precious Cells® ' zamów

    Lancome

    Absolue Precious Cells®

    Absolue Precious Cells®
    Advanced Regenerating and Restoring Night Cream/Soin Nuit Régénératif et Récupérateur Profond - Krem na noc 50ml
    CENA: 790,00 zł 1 x 'Absolue Precious Cells® ' zamów

    Lancome

    Artliner-Eyeliner - Tusz do kresek

    Artliner-Eyeliner - Tusz do kresek
    Eye-Liner Pinceau Mousse Trace Dense -Tusz do kresek 1,4ml - Wszystkie kolory!!!
    CENA: 135,00 zł 1 x 'Artliner-Eyeliner - Tusz do kresek' zamów

    Lancome

    Base le Rouge Absolu

    Base le Rouge Absolu
    Revitalising Lip Care/Lip-Enhancing Effect - Pomadka pielęgnacyjna 4,2g
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Base le Rouge Absolu' zamów

    Lancome

    Base Pro

    Base Pro
    Base de Maquillage Perfectrice - Baza pod podkład
    CENA: 150,00 zł 1 x 'Base Pro' zamów

    Lancome

    Bi-Facil - Demakijaż oczu

    Bi-Facil - Demakijaż oczu
    Demaquillant Rapide Efect Non Grass Yeux Sensibles - Płyn do demakijażu oczu 125ml
    CENA: 155,00 zł 1 x 'Bi-Facil - Demakijaż oczu' zamów

    Lancome

    Blush Subtil - Róż do policzków

    Blush Subtil - Róż do policzków
    Delicate Oil-Free Powder Blush/Fard a Joues Poudre 6g - 02 Rose Sable
    CENA: 160,00 zł 1 x 'Blush Subtil - Róż do policzków' zamów

    Lancome

    Blush Subtil - Róż do policzków

    Blush Subtil - Róż do policzków
    Delicate Oil-Free Powder Blush/Fard a Joues Poudre 6g - 03 Rose Boisee
    CENA: 160,00 zł 1 x 'Blush Subtil - Róż do policzków' zamów

    Lancome

    Blush Subtil - Róż do policzków

    Blush Subtil - Róż do policzków
    Delicate Oil-Free Powder Blush/Fard a Joues Poudre 6g - Shimmer 20 Peach Fever
    CENA: 160,00 zł 1 x 'Blush Subtil - Róż do policzków' zamów

    Lancome

    Bocage - Dezodoranty

    Bocage - Dezodoranty
    Deodorant Bille Caresse Douceur/Gentle Caress Deodorant Roll-On - Bezalkoholowy dezodorant w kulce 40ml
    CENA: 99,00 zł 1 x 'Bocage - Dezodoranty' zamów

    Lancome

    Bocage - Dezodoranty

    Bocage - Dezodoranty
    Deodorant Creme Onctueuse Douceur - Bezalkoholowy dezodorant w kremie 50ml
    CENA: 99,00 zł 1 x 'Bocage - Dezodoranty' zamów

    Lancome

    Bocage - Dezodoranty

    Bocage - Dezodoranty
    Deodorant Spray Sec Douceur/Gentle Dry Deodorant Spray - Dezodorant w spray'u 125ml
    CENA: 99,00 zł 1 x 'Bocage - Dezodoranty' zamów

    Lancome

    Bocage - Dezodoranty

    Bocage - Dezodoranty
    Deodorant Stick Soyeus Douceur/Gentle Deodorant Stick - Bezalkoholowy dezodorant w sztyfcie 40ml
    CENA: 99,00 zł 1 x 'Bocage - Dezodoranty' zamów

    Lancome

    Color Fever Gloss

    Color Fever Gloss
    Brillance Vibrante Sensuelle - Błyszczyk do ust 6ml
    CENA: 115,00 zł 1 x 'Color Fever Gloss ' zamów

    Lancome

    Color Fever Gloss Roses

    Color Fever Gloss Roses
    Brillance Vibrante Sensuelle - Błyszczyk do ust 6ml - 334 lancome Rose
    CENA: 115,00 zł 1 x 'Color Fever Gloss Roses' zamów
    Strefa logowania
    Adres e-mail:
    Hasło:
    Koszyk
    Nie masz jeszcze nic w koszyku.
    Informacje
    Kliknij na obrazek

    Zamawiając produkty z zakładki Perfumerie Współpracujące i Marki Selektywne przed złożeniem zamówienia prosimy o potwierdzenie dostępności produktu.
    Zamówienia produktów na prezent prosimy robić z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.