Poniedziałek, 22 Kwiecień 2024 roku
imieniny obchodzą: Kaja, Leon, Łukasz
Wyszukiwarka
Szukaj w opisach:
Tylko dostępne:
Wyszukiwanie zaawansowane »
Producenci
Promocja dnia
Dior
Dior - Dior Vernis - Promocja 2023 - minus 50%!!!
Nr ref.
45,00 zł   90,00 zł
Wella
Wella -
Nr ref. 81067114
52,80 zł   88,00 zł
Wella
Wella -
Nr ref. 1905566
54,00 zł   90,00 zł
Wella
Wella -
Nr ref. 1905326
34,80 zł   58,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Specialist Line - Produkty specjalne
Nr ref. 1906864
84,60 zł   141,00 zł
Wella
Wella - SP-System Professional Specialist Line - Produkty specjalne
Nr ref. 1905563
120,00 zł   200,00 zł
Więcej»
Promocje
Clinique
Clinique -
Nr ref. 6F49/0020714228064
51,62 zł   89,00 zł
Clinique
Clinique -
Nr ref. 6FYC/0020714239350
51,62 zł   89,00 zł
Clinique
Clinique - Long Last Glosswear - Promocja - minus 40%!!!
Nr ref. 7PL216/0020714584511
53,40 zł   89,00 zł
Shiseido
Shiseido - Silky Eye Shadow Duo - Promocja !!!
Nr ref. 53414
54,00 zł   130,00 zł
Shiseido
Shiseido - Luminizing Satin Eye Color Trio - Promocja 2023 - minus 30%
Nr ref. 10738/0729238107380
119,70 zł   171,00 zł
Shiseido
Shiseido - Shimmering Rouge - Promocja!!!
Nr ref. 10723/729238107236
73,50 zł   105,00 zł
Shiseido
Shiseido - Shimmering Rouge - Promocja!!!
Nr ref. 10727/729238107274
73,50 zł   105,00 zł
Burberry
Burberry - Burberry London Women - Promocja - minus 35%!!!
Nr ref. SBL44001
234,00 zł   360,00 zł
Payot
Payot -
Nr ref. 0065090575/3390150548451
70,00 zł   100,00 zł
Payot
Payot -
Nr ref. 0065057890/3390150534966
117,60 zł   168,00 zł
Mexx
Mexx - XX Nice - Promocja - minus 35%!!!
Nr ref. 82405930/0737052144603
31,85 zł   49,00 zł
Guerlain
Guerlain - Terracotta Collection Promocja 35%
Nr ref. 041115/3346470411159
135,85 zł   209,00 zł
Givenchy
Givenchy - Color Kajal Eye Pencil Intense Promocja minus -35%
Nr ref. P187162/3274872281066
62,40 zł   96,00 zł
Ramon Molvizar
Ramon Molvizar - Luna - Moon - Gold Collection - Promocja 30%!!!
Nr ref. 110477/8423119110477
648,90 zł   927,00 zł
Givenchy
Givenchy -
Nr ref. P084301
86,45 zł   133,00 zł
Givenchy
Givenchy -
Nr ref. P084323/3274872280281
86,45 zł   133,00 zł
Givenchy
Givenchy - Gloss Interdit - Promocja 2023 - minus 35%!!!
Nr ref. P084231/3274870842313
86,45 zł   133,00 zł
Kenzo
Kenzo - Flower by Kenzo - Promocja - minus 25%!!!
Nr ref. K85491010/3352818549101
245,25 zł   327,00 zł
Clarins
Clarins - Gloss Appeal - Promocja 2023 - minus 30%!!!
Nr ref. 440731
49,00 zł   70,00 zł
Clarins
Clarins - Bronzing Powder Compact - minus 30%!!!
Nr ref. 405061
96,60 zł   138,00 zł
Więcej»
Nowości
Więcej»
Sklep » Clarins
Opis producenta
Pokaż/ukryj

Firma Clarins została stworzona w roku 1954 przez Jacquesa Courtin-Clarinsa i jest prywatną firmą francuską. Rodzina Courtin-Clarins kieruje grupą Clarins. Christian Courtin jest Prezesem Zarządu, a Olivier Courtin jest Dyrektorem Zarządzającym i członkiem Zarządu. Pan Jacques Courtin, założyciel firmy, nadal bardzo angażuje się w jej działalność i rozwój. Obecnie, Clarins jest wiodącą firmą w dziedzinie pielęgnacji skóry na selektywnym rynku (w selektywnej dystrybucji) w Europie, kontrolując ponad 13,5 % rynku w sześciu państwach Europejskich. Clarins jest również na pierwszym miejscu w wielu innych państwach na całym świecie. - Produkty Clarinsa są dystrybuowane w ponad 150 krajach w Europie, Afryce, obu Amerykach, Azji i Australii. - Rynki eksportowe są bardzo ważne dla Clarinsa. Dowodem na to jest fakt, iż sprzedaż na tych rynkach stanowi obecnie ponad 80 % rocznych obrotów firmy. - Clarins kontroluje ponad 90 % sprzedaży swoich produktów poprzez sieć firm zależnych i joint ventures, zapewniając jednolitą politykę sprzedaży swoich marek. - Clarins zatrudnia ponad 4 300 osób, a dwie trzecie jego pracowników są w bliskim kontakcie z klientkami poprzez włączanie się w "pracę w terenie" jako konsultantki ds. pielęgnacji urody lub członkowie zespołów sprzedaży, itp. - Produkty Clarinsa sprzedawane są w ponad 10 000 punktów sprzedaży na całym świecie. - Wydział (departament) międzynarodowy został stworzony w roku 1972 i aż do roku 2000 był osobiście prowadzony przez Christiana Courtin Clarinsa. Pierwsza firma zależna odpowiedzialna za dystrybucje produktów została założona w Stanach Zjednoczonych w roku 1981. Od tego czasu co roku powstawała kolejna firma i obecnie Grupa Clarins dysponuje siecią 16 firm zależnych, co umożliwia kontrolowanie ponad 90 % procent sprzedaży i upewnienie się, że produkty są oferowane w prestiżowych punktach sprzedaży oraz że polityka sprzedaży dla marek Clarinsa jest ujednolicona. - W czerwcu 1997 Clarins przejął większość udziałów w domu mody Thierry Mugler. Ten zakup stanowi ogromną szansę dla grupy na rozwijanie wizerunku marki i na skorzystanie z synergii pomiędzy działaniami w świecie Perfum i Mody. Obecnie grupa Clarins jest właścicielem marki Theirry Mugler. - Obecnie, Clarins jest firmą wiodącą w świecie urody (piękna). Posiada trzy różne marki, ale te same wartości wyznawane przez ludzi pracujących dla Grupy i jej osiągnięcia stanowią dowód na sukces filozofii Clarinsa. - W roku 1990 Clarins połączył swe siły z Thierry Muglerem i powstał zapach wprowadzony na rynek pod marką Thierry Mugler. "Angel" - pierwsze perfumy Thierry Muglera weszły na rynek francuski w październiku 1992 i odniosły ogromny sukces. Współpraca rozwijała się i w roku 1996 na rynek został wprowadzonyA-Men, pierwszy zapach Thierry Muglera dla mężczyzn. W roku 1991 Clarins uzupełnił linię oferowanych produktów poprzez wprowadzenie na rynek „Le Maquillage Clarins” - naturalnego uzupełnienia produktów pielęgnacyjnych. - W roku 1995 Clarins, kontynuując swą politykę ekspansji na rynek perfum, nabył Azzaro Perfumes.

Clarins - Profil firmy - W roku 1954 Jacques Courtin-Clarins otworzył pierwszy Ośrodek Pielęgnacji Clarinsa oferujące na początku zabiegi pielęgnacji ciała, a następnie zabiegi pielęgnacji twarzy. Pierwsze produkty Clarinsa, Plant Treatment Oils (Roślinne Olejki Pielęgnacyjne) (100 % czystych wyciągów roślinnych), zostały opracowane właśnie wtedy. - Medyczne doświadczenie Jacquesa Courtin-Clarinsa sprawiło, iż był on świadom tego jak wielką wagę kobiety mające problemy ze zdrowiem przywiązują do swego wyglądu. - Salony piękności Clarinsa odniosły wielki sukces. Do roku 1960 powstało 100 Ośrodków Pielęgnacji Clarinsa. Klientki bardzo wysoko ceniły skuteczność produktów stosowanych podczas zabiegów i wkrótce zapragnęły mieć je do stosowania w domu. Zwracały się również o opracowanie nowych produktów. Jacques Courtin-Clarins rozpoczął sprzedaż swych produktów poprzez sieć Ośrodków Pielęgnacji i stopniowo rozszerzał linię oferowanych preparatów. W roku 1968 popyt na produkty stał się tak duży, iż Jacques Courtin-Clarins zdecydował się na sprzedaż produktów Clarinsa w ramach dystrybucji selektywnej. Nadal utrzymywał bliski kontakt z klientkami poprzez Karty Klientki i Instytuty Urody Clarinsa.

Awangardowe koncepcje i produkty - Celem Clarinsa jest oferowanie kobietom skutecznych produktów rozwiązujących problemy dotyczące pielęgnacji urody. Wszystkie produkty są opracowywane przy wykorzystaniu doświadczenia w pielęgnacji urody zdobywanego w Instytutach Urody Clarinsa i wyników naukowych badań kosmetologicznych prowadzonych w laboratoriach naukowych Clarinsa.

Skuteczność działania - priorytet Clarinsa - Podczas fazy badań nad produktem laboratoria Clarinsa blisko współpracują z naukowcami i praktykami w dziedzinie medycyny i w związku z tym mogą wykorzystywać wyniki najnowszych badań naukowych. - Naukowcy w laboratoriach Clarinsa mają nieograniczony budżet na badania naukowe i mogą stosować najbardziej aktywne, najskuteczniejsze surowce w optymalnym stężeniu. - Clarins stale udoskonala i uaktualnia receptury istniejących produktów, korzystając z wyników najnowszych badań naukowych, a także z opinii wyrażanych przez klientki. Gwarantuje to powstawanie produktów o najnowocześniejszych recepturach. - Wszystkie produkty Clarinsa poddawane są rygorystycznej kontroli jakości na każdym etapie powstawania i wytwarzania, co zapewnia zarówno ich wysoką skuteczność jak i jakość. - Karta Klientki stanowi skuteczne narzędzie obsługi klientek, które dokonały zakupu produktu Clarinsa i zapewnia trwałe zadowolenie klientki po zastosowaniu produktu.

Nowatorskość - priorytet Clarinsa - Produkty Clarinsa często są przełomowymi odkryciami w świecie kosmetyków, na przykład: - Clarins był pierwszą firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach, już od roku 1954. - Również Clarins jako pierwszy stworzył pielęgnacyjną wodę toaletową, Eau Dynamisante, inicjując w roku 1987 nową generację produktów. - Clarins był pierwszą firmą, która wprowadziła w roku 1991 kompleks przeciwdziałający skutkom zanieczyszczenia środowiska do produktów do makijażu ... kompleks ten jest również zawarty we wszystkich produktach pielęgnacyjnych na dzień oferowanych przez Clarinsa. - Clarins jako pierwszy opracował wyszczuplający preparat do twarzy z prawdziwie oryginalna metoda aplikacji. Contouring Facial Lift i metoda „Auto-Liftingu” Clarinsa zostały wdrożone na rynek w roku 1998. - Clarins jako pierwszy wyodrębnił ujędrniające roślinne hormony wzrostu (auxins) ze słonecznika: Extra-Firming Concentrate i Facial Mask. Ponieważ Clarins jest liderem (przeciera szlaki, wyprzedza innych) w procesie kreowania produktów, oferowane przez Clarinsa produkty stanowią prawdziwą korzyść zarówno dla klientek jak i dla dystrybutorów.

Jakość - priorytet Clarinsa - Clarins zawsze najchętniej wykorzystywał wyciągi roślinne w recepturach swoich produktów, ponieważ wyciągi te zapewniają skuteczność i są doskonale tolerowane przez skórę. - Wszystkie produkty przechodzą pełen wachlarz testów tolerancji i skuteczności w celu zapewnienia idealnego współgrania ze skórą. - Wszystkie programy pielęgnacji skóry Clarinsa są produkowane w Pontoise, centrum położonym 40 km od Paryża. W Pontoise prowadzone są badania naukowe i odbywa się produkcja. To umożliwia doskonałą kontrolę jakości wytwarzanych produktów. - W roku 2000 wybudowano nowe centrum logistyczne w Amiens, w regionie Picardie (na północ od Paryża). Obiekt ten rozpoczął działanie w roku 2001. - Clarins zawsze uważał za swój priorytet inwestowanie w badania naukowe i rozwój. W roku 2000 wydatki na badania naukowe i rozwój wzrosły o 8,5 %. Stanowią one 2,9 % wartości sprzedaży produktów do pielęgnacji skóry.

Obowiązki społeczne - priorytet Clarinsa - Dla Clarinsa ekologia, piękno (uroda) i zdrowie stanowią jedność. - Eco-Emballage - Już od lat Clarins podejmuje działania mające na celu unikanie stosowania w jego zakładach produkcyjnych substancji, które są trudne do ponownego przetworzenia. We Francji, Clarins został członkiem Eco-Emballage, autoryzowanej przez rząd organizacji prowadzącej program ponownego przetwarzania odpadów. W strukturach Clarinsa, specjalny departament odpowiedzialny za kwestie związane z ochroną środowiska dokładnie analizuje każdy element opakowań, starając się maksymalnie ograniczyć ich wagę i sprawić by były łatwiejsze do ponownego przetworzenia. Wszystkie odpady pochodzące z procesu produkcji czy też z laboratoriów Clarinsa są poddawane rygorystycznym kontrolom. Odpady są zbierane, sortowane, selekcjonowane i poddawane odpowiednim procesom przetwarzającym je w substancje bezpieczne dla środowiska. - Alp Action - W roku 1993 Clarins włączył się w działania Alp Action, organizacji zajmującej się ochroną fauny i flory Alp, regionu znajdującego się w samym sercu Europy. Alpy i otaczające je regiony stają się coraz bardziej uprzemysłowione. Wysiłki podejmowane przez Alp Action w celu ochrony przyrody pozwoliły przywrócić do środowiska naturalnego zagrożone gatunki roślin i zwierząt. Stworzono dwa wyjątkowe miejsca Butterfly Field [Łąkę Motyli] w Antagne w Szwajcarii oraz Judenberg Hill [Wzgórze Judenberg] w Bawarii. W roku 1999 kolejne miejsce Wetlands of the Cluse d’Annecy [Bagna Cluse d’Annecy] skorzystało z ochrony Alp Action. - Stowarzyszenie Badań nad Zapaleniem Stawów [The Polyarthritis Research Association - ARP] - Ponieważ piękno (uroda), zdrowie i szczęście stanowią jedność, jedenaście lat temu rodziny Courtin-Clarins i Bloch stworzyły Stowarzyszenie Badań nad Zapaleniem Stawów (ARP). Jest to źródło nadziei dla osób dotkniętych zapaleniem, a dla Clarinsa (aktywnie wspierającego działalność Stowarzyszenia) jest to sposób na oddanie czegoś kobietom, które najczęściej padają ofiarą tej okropnej, upośledzającej stawy choroby, dotykającej około 600 000 osób w samej Francji. Liczne banki, rodziny i stowarzyszenia, dostawcy i partnerzy Clarinsa połączyli siły z Clarinsem i rodziną Courtin wspierając działania ARP walczącego o jak najszybsze pokonanie zapalenia stawów. - Nagroda "La Femme la Plus Dynamisante" - Ponieważ nie ma nic cenniejszego niż dziecko, Clarins przyznaje nagrodę "La Femme la Plus Dynamisante" tym kobietom, które poświęcają swą energię starając się zmniejszyć cierpienia dzieci. Laureatkami tej nagrody były między innymi doktor Christine Janin w roku 1997 za prowadzenie stowarzyszenia "A Chacun son Everest" pomagającego dzieciom chorym na nowotwory oraz Marie-Clarie Noah w roku 1998 za prowadzenie stowarzyszenia „Les Enfants de la Terre” dającego dzieciom dom. W roku 1999 Clarins przyznał tę nagrodę pani profesor Francine Leca, której stowarzyszenie "Mécénat Chirurgie Cardiaque" daje najbiedniejszym dzieciom szansę przejścia ratujących życie operacji kardiologicznych. W roku 2000, ze względu na symbolikę tej daty, Clarins postanowił przyznać nagrodę kobiecie naprawdę wyjątkowej. W związku z tym siostra Emmanuelle będąca kolejnym przykładem bezinteresownego poświęcenia dołączyła do "łańcucha miłości" stworzonego przez Clarinsa, aby pomagać dzieciom w potrzebie na całym świecie. W Hiszpanii: Clarins współpracuje z Aldeas Infantiles SOS - Aldeas Infantiles jest hiszpańskim oddziałem austriackiego stowarzyszenia "SOS Villages d’Enfants", którego celem jest pomaganie biednym dzieciom. Clarins wspiera Aldeas Infantiles od roku 1998 i przekazuje stowarzyszeniu część zysków ze sprzedaży produktów linii słonecznej (produktów związanych z opalaniem): po sprzedaży każdego produktu 100 peset jest przekazywanych Aldeas Infantiles. Pieniądze te są przeznaczane na wysyłanie dzieci do wiosek wakacyjnych, gdzie mogą uczestniczyć w różnych zajęciach. W Malezji: Clarins „We Care” - Od roku 1998 Clarins Malaysia zainicjował wiele działań charytatywnych zgodnych z filozofią marki. Celem tych działań jest pomoc najbardziej skrzywdzonym przez los poprzez organizowanie kampanii charytatywnych. Podczas kampanii, Clarins w partnerstwie z domami towarowymi przeznaczał część wartości sprzedaży (cztery procent sprzedaży) na wsparcie trzech organizacji charytatywnych w osiągnięciu następujących celów: -pomoc osobom w potrzebie (na przykład wsparcie dla sierot) -dofinansowanie kształcenia -finansowanie potrzeb medycznych. W świetle sukcesu pierwszej kampanii zorganizowanej w roku 1998, Clarins Malaysia co roku kontynuuje swoje wysiłki, wspólnie z domami towarowymi. Inne państwa (między innymi Stany Zjednoczone, Szwajcaria i Meksyk) również angażują się w akcje humanitarne mające na celu poprawę jakości życia dzieci.

Filozofia i komunikacja Clarinsa - Dla Clarinsa, sprzedaż nie jest zakończeniem procesu, jest to sposób na rozwiązanie związanych z pielęgnacją urody problemów kobiet, które następnie stają się lojalnymi klientkami. - Co roku w głównej siedzibie w Neuilly szkolonych jest 800 konsultantek pracujących na rynku francuskim. 300 szkoleniowców i kierowników stoisk pracujących dla Clarinsa na rynkach zagranicznych przechodzi doroczne szkolenia w Neuilly. Wszystkie konsultantki pracujące dla Clarinsa za granicą przechodzą regularne szkolenia w swoich krajach.

Metodą komunikacji Clarinsa jest uczciwość, szczerość i nastawienie na informację: komunikacja Clarinsa oparta jest na prostym, uczciwym i edukacyjnym podejściu. Kampanie reklamowe pokazują wolę budowania prawdziwego dialogu z kobietami, zaproszenie ich do odkrycia produktów Clarinsa. - Ta filozofia dotyczy również całej literatury (wszystkich materiałów) na temat produktów. Szczegółowe wkładki opisujące produkty oraz karty klientki załączone do każdego opakowania zachęcają kobiety do przesyłania uwag na temat produktów oraz do zadawania pytań związanych z ich indywidualnymi problemami w pielęgnacji urody. Jest to kolejny dowód na to, iż Clarins pragnie pomagać i służyć swoim klientkom. - Szacunek i lojalność klientek stanowią istotny element filozofii Clarinsa, która opiera się na potrzebie zrozumienia wszystkich związanych z pielęgnacją urody problemów kobiet i na próbie rozwiązania tych problemów poprzez proponowanie wysokiej jakości, skutecznych produktów, po rozsądnej cenie i w połączeniu z praktycznymi poradami. - Filozofia Clarinsa doskonale odpowiada obecnym wymaganiom kobiet na całym świecie. Kobiety zwracają coraz większą uwagę na ceny i jakość produktów, które stosują, w związku z czym są zadowolone zarówno z produktów jak i indywidualnych porad oferowanych przez Clarinsa.

  • Les Soins Démaquillants et Gommants
  • Les Soins Contour des Yeux
  • Les Soins Éclat et Jeunesse
  • Aroma-Phyto Beauty Care
  • Les Soins Multi-Hydratants
  • Les Soins Prévention Rides
  • Les Soins Douceur
  • Les Soins Eclat Mat


    powiększ zdjęcie

  • Les Soins Multi-Régénérants
  • Les Soins Multi-Intensifs
  • Ligne Eau Dynamisante
  • Ligne Eau Ressourçante
  • Aroma Body Care
  • Body Care
  • Les Soins Auto-Bronzants Visage et Corps
  • ClarinsMen
  • Maquillage

  • Sortuj wg producenta  Sortuj rosnąco - Sortuj malejąco Sortuj wg linii  Sortuj rosnąco - Sortuj malejącoSortuj wg ceny  Sortuj rosnąco - Sortuj malejąco

    Clarins

    Aroma - Body Treatment Oils

    Aroma - Body Treatment Oils
    Huile Anti-Eau Affinante, Drainante Corps/Contour Treatment Oil Contouring, Strengthening Body - Modelujący olejek do ciała 100ml
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Body Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau des Jardins - Świeżość

    Aroma - Eau des Jardins - Świeżość
    Eau des Jardins - Douche Fraiche Petillante/Uplifting Fresh Shower Gel - Żel pod prysznic 200ml
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Aroma - Eau des Jardins - Świeżość' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau des Jardins - Świeżość

    Aroma - Eau des Jardins - Świeżość
    Joie Fraîcheur Eclat/Joy Freshness Radiance - Woda pielęgnacyjna do ciała 100ml naturalny spray
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Eau des Jardins - Świeżość' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Dynamisante

    Aroma - Eau Dynamisante
    Douche Fraiche Energisante/Energizing Fresh Shower Gel - Żel pod prysznic 200ml
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Dynamisante' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Dynamisante

    Aroma - Eau Dynamisante
    Lait Fondant Energisant/Energizing Melting Body Lotion - Nawilżający balsam do ciała 200ml
    CENA: 209,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Dynamisante' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Dynamisante

    Aroma - Eau Dynamisante
    Vitalite Fraicheur Fermete/Vitality Freshness Firmness - Orzeźwiająca woda pielęgnacyjna do ciała 100ml naturalny spray
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Dynamisante' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Extraordinaire

    Aroma - Eau Extraordinaire
    Aromatic Treatment Fragrance - Zapach pielęgnacyjny 100ml
    CENA: 229,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Extraordinaire' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Extraordinaire

    Aroma - Eau Extraordinaire
    Creme Veloutee Revitalisante Corps/Revitalizing Silky Body Cream - Balsam do ciała 200ml
    CENA: 185,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Extraordinaire' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Extraordinaire

    Aroma - Eau Extraordinaire
    Douche Lactee Revitalisante Corps/Revitalizing Shower Milk Body - Rewitalizujące mleczko pod prysznic 200ml
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Extraordinaire' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga
    Creme Veloutee Delassante/Comforting Silky Body Cream - Krem do ciała 200ml
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga
    Douche Lactee Delassante Corps/Comforting Shower Milk - Mleczko pod prysznic 200ml
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga

    Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga
    Serenite Fraicheur Douceur/Serenity Freshness Softness - Woda kojąca do ciała 100ml naturalny spray
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Eau Ressourcante - Równowaga' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Face Treatment Oils

    Aroma - Face Treatment Oils
    Huile Lotus Visage/Lotus Treatment Oil Face - Olejek pielęgnacyjny do twarzy do cery tłustej i mieszanej 30ml
    CENA: 195,00 zł 1 x 'Aroma - Face Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Face Treatment Oils

    Aroma - Face Treatment Oils
    Huile Orchidee Bleue Visage/Blue Orchid Face Treatment Oil Face - Olejek do twarzy do cery odwodnionej 30ml
    CENA: 195,00 zł 1 x 'Aroma - Face Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Face Treatment Oils

    Aroma - Face Treatment Oils
    Huile Santal Visage/Santal Treatment Oil Face - Olejek pielęgnacyjny do twarzy do cery suchej 30ml
    CENA: 195,00 zł 1 x 'Aroma - Face Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Face Treatment Oils

    Aroma - Face Treatment Oils
    Plant Gold - Nutri-Revitalizing Emulsion in Oil Face/Emulsion en Huile Nutri-Revitalisante Visage - Odżywczo-rewitalizująca emulsja z olejkiem do twarzy 35ml
    CENA: 299,00 zł 1 x 'Aroma - Face Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Relax Body Treatment Oils

    Aroma - Relax Body Treatment Oils
    Relax - Bain aux Plantes "Relax" Bain et Douche/Relax Bath & Shower Concentrate With Essential Oils - Relaksujący płyn do kąpieli 200ml
    CENA: 105,00 zł 1 x 'Aroma - Relax Body Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Relax Body Treatment Oils

    Aroma - Relax Body Treatment Oils
    Relax - Huile "Relax" Decontractante, Relaxante Corps/Relax Treatment Oil Soothing, Relaxing Body - Relaksujący olejek do ciała 100ml
    CENA: 245,00 zł 1 x 'Aroma - Relax Body Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Tonic Body Treatment Oils

    Aroma - Tonic Body Treatment Oils
    Tonic - Bain aux Plantes Tonic Bain et douche/Tonic Bath & Shower Concentrate With Essential Oils - Tonizujący płyn do kąpieli i pod prysznic 200ml
    CENA: 125,00 zł 1 x 'Aroma - Tonic Body Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!

    Clarins

    Aroma - Tonic Body Treatment Oils

    Aroma - Tonic Body Treatment Oils
    Tonic - Baume-Huile Hydratant "Tonic" aux Huiles Essentielles/Tonic Hydrating Oil-Balm With Essential Oils - Balsam nawilżający tonizujący do ciała z olejkami eterycznymi 200ml
    CENA: 215,00 zł 1 x 'Aroma - Tonic Body Treatment Oils' zamów
    Rabat 10.00%!!!
    Strefa logowania
    Adres e-mail:
    Hasło:
    Koszyk
    Nie masz jeszcze nic w koszyku.
    Informacje
    Jesteśmy importerem greckiej marki
    Olivolio
    zapraszamy do współpracy sklepy
    internetowe i stacjonarne. Udzielamy 30% marży detalicznej.
     Kontakt: sklep@lumiere.pl
    Zapraszamy

    Koszt wysyłki:
    Przesyłka Kurierska - 11,50zł

    Za zakupy zapłacisz szybko i wygodnie
    przelewem BLIK na telefon
    Dane do przelewu:
    Lumiere
    nr tel. 790202542